نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات در دانشکده دندانپزشکی

 

روش حضوری

۱. مراجعه به مسوول رسیدگی به شکایات :

             شیفت صبح : دفتر رسیدگی به شکایات

             شیفت عصر: دفتر سوپروایزر پرستاری

 

۲.  دریافت و تکمیل فرم اعلام شکایت ( فرم الکترونیکی را می توانید از طریق سایت تکمیل کنید)

۳.  دریافت شماره پیگیری از مسوول رسیدگی به شکایت دانشکده دندانپزشکی

۴.  تعیین مهلت پاسخگویی توسط مسوول رسیدگی به شکایت دانشکده

۵.  انتظار تا زمان مقرر جهت دریافت نتیجه

 

روش های غیر حضوری

تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی     

تماس با دفتر رسیدگی به شکایات دانشکده به شماره ۰۷۱۳۶۲۸۹۹۱۷-۳۶۲۶۳۱۹۴ ( داخلی ۲۴۴-۲۷۸)     

ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۲۶۰۰۷۰۰۰۲     

 

 مراجعه کننده می تواند از ۴ روش مختلف شکایات و نظرات خود را به صورت الکترونیکی ثبت نماید:  

 

۱- ثبت شکایت در سایت دانشکده به ادرس dental.sums.ac.ir و از طریق لینک زیر : فرم الکترونیکی

۲- از طریق کد های QR  نصب شده در طبقات دانشکده (کدهای QR دانشکده)

۳- از طریق کد های USSD نصب شده در بخش های مختلف  

۴- از طریق سیستم Wifi و فعال سازی Hotspot : بدین صورت که مراجعه کننده با روشن کردن wifi تلفن همراه می تواند صفحه ورود به اینترنت را مشاهده نماید. از طریق این صفحه بدون نام کاربری اینترنت می تواند وارد لینک راهنمای ارباب رجوع و ثبت شکایت شود و در صورت نیاز شکایت خود را ثبت نماید.  

 

 

مراجعه کننده گرامی، در صورت دریافت ننمودن نتیجه شکایت در موعد مقرر، شما می توانید :

ضمن تماس با مرجع دریافت کننده شکایت و اعلام کد پیگیری ، از طریق سامانه های ۱۹۰ یا ۱۸۱۹ و یا دفتر رسیدگی به شکایات دانشکده ، شکایت خود را پیگیری نمایید.

 

در صورت برطرف نگردیدن مشکل در مراحل فوق، می توانید به اداره بازررسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آدرس زیر مراجعه و یا تماس حاصل نمایید:

   ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز – خیابان زند – جنب ساختمان هلال احمر

       شماره تماس :  ۳۲۱۲۲۷۴۷