دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نشست هماهنگی اجرای پویش ملی محیط کار آراسته و سازمان بهره ور در دانشکده دندانپزشکی شیراز
نشست هماهنگی و بررسی ابعاد اجرایی طرح پویش ملی محیط کار آراسته و سازمان بهرهور با حضور معاون پشتیبانی دانشکده دندانپزشکی و مسوولان واحدهای مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی شیراز، معاون پشتیبانی دانشکده دندانپزشکی، در این نشست ضمن تبیین اهداف و برنامههای این پویش ملی، بر اهمیت ایجاد محیطی ایمن، منظم، پاکیزه و کارآمد در راستای ارتقای بهرهوری سازمانی، بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعان افزود: آراستگی محیط کار تنها به نظم ظاهری محدود نمیشود، بلکه بسترساز ارتقای بهرهوری، بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی کارکنان و استفاده بهینه از منابع سازمانی است.

مهندس «رضا ملکنسب» بیان کرد: ساماندهی فضاهای اداری، مدیریت صحیح تجهیزات و اموال، کاهش اتلاف منابع، بهینهسازی مصرف انرژی و مشارکت فعال کارکنان در بهبود فرآیندهای کاری از جمله اقداماتی است که میتواند نقش مؤثری در تحقق اهداف این پویش ملی ایفا کند.
وی بر ضرورت انجام کار تیمی، فرهنگسازی و مشارکت همه واحدهای دانشکده در اجرای این طرح تأکید کرد و گفت: دستیابی به سازمانی بهرهور و پویا نیازمند همکاری جمعی، مسوولیتپذیری و توجه مستمر به اصول نظم، آراستگی و بهبود فرآیندهاست که اجرای این راهکارها زمینه ساز ارتقای کیفیت خدمات، بهره برداری از منابع و بهبود فرایندهای کاری و خدمت رسانی است.

اعضای نشست نیز با تأکید بر نقش آراستگی و نظم در محیط کار در ارتقای کیفیت خدمات، راهکارهایی مانند استانداردسازی فضای فیزیکی واحدها، مدیریت بهینه اسناد و تجهیزات، تقویت مسوولیتپذیری کارکنان در حفظ نظم و پاکیزگی محیط، پایش مستمر شاخصهای بهرهوری و الگوسازی از تجربیات موفق سازمانی برای تحقق اهداف پویش ملی محیط کار آراسته و سازمان بهرهور ارائه کردند.
این نشست، با هدف اجرای طرح پویش ملی محیط کار آراسته و سازمان بهره ور و برنامهریزی برای اجرای مؤثر شاخصهای این طرح و ارتقای فرهنگ بهرهوری در محیط کار در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد./ ف.حسینی مجد
پایان خبر
نظر دهید