• 1405/04/01
  • - تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به مناسبت روز گل و گیاه؛ توسعه فضای سبز در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده دندانپزشکی از اجرای برنامه کاشت گونه‌های زینتی و توسعه فضای سبز محوطه دانشکده به مناسبت روز گل و گیاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی شیراز، دکتر «راضیه زارع» با اشاره به اهمیت پاسداشت طبیعت و گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست گفت: این برنامه در راستای ترویج مسوولیت‌پذیری زیست‌محیطی و با الهام از تأکیدات رهبر شهید معظم انقلاب بر نهضت کاشت درخت و حفظ منابع طبیعی برگزار شد.

روز گل و گیاه

وی با اشاره به اهمیت نقش مراکز علمی در نهادینه سازی مسوولیت پذیری زیست محیطی افزود: دانشگاه‌ها علاوه بر رسالت آموزشی و پژوهشی وظیفه دارند در زمینه فرهنگ‌سازی و توجه به ارزش‌های محیط زیستی نیز پیشگام باشند تا با ایجاد محیطی سرسبز و پویا در سلامت روان، افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت زندگی دانشگاهی اثرگذار باشند.

دکتر زارع گفت: در این برنامه، دو اصله درخت به یاد رهبر شهید انقلاب و نوه شهید ایشان کاشته شد تا یاد و نام این عزیزان در کنار مفاهیمی چون  امید، پایداری و حیات ماندگار گرامی داشته شود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده دندانپزشکی با قدردانی از مشارکت اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در اجرای این برنامه گفت: حضور و همراهی خانواده بزرگ دانشکده دندانپزشکی در چنین فعالیت‌هایی نشان‌دهنده توجه جامعه دانشگاهی به مسوولیت‌های اجتماعی و ارزش‌های انسانی است و می‌تواند زمینه‌ساز گسترش فرهنگ احترام به طبیعت در میان نسل جوان باشد.

این برنامه در فضایی صمیمی و با استقبال شرکت کنندگان برگزار شد و طی آن بخشی از محوطه دانشکده با گونه‌های متنوع زینتی و فضای سبز جدید آراسته شد./ف.حسینی مجد

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار دانشکده ,اخبار واحدها
  • کد خبری : 155351

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید