دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
به مناسبت روز گل و گیاه؛ توسعه فضای سبز در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده دندانپزشکی از اجرای برنامه کاشت گونههای زینتی و توسعه فضای سبز محوطه دانشکده به مناسبت روز گل و گیاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی شیراز، دکتر «راضیه زارع» با اشاره به اهمیت پاسداشت طبیعت و گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست گفت: این برنامه در راستای ترویج مسوولیتپذیری زیستمحیطی و با الهام از تأکیدات رهبر شهید معظم انقلاب بر نهضت کاشت درخت و حفظ منابع طبیعی برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش مراکز علمی در نهادینه سازی مسوولیت پذیری زیست محیطی افزود: دانشگاهها علاوه بر رسالت آموزشی و پژوهشی وظیفه دارند در زمینه فرهنگسازی و توجه به ارزشهای محیط زیستی نیز پیشگام باشند تا با ایجاد محیطی سرسبز و پویا در سلامت روان، افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت زندگی دانشگاهی اثرگذار باشند.
دکتر زارع گفت: در این برنامه، دو اصله درخت به یاد رهبر شهید انقلاب و نوه شهید ایشان کاشته شد تا یاد و نام این عزیزان در کنار مفاهیمی چون امید، پایداری و حیات ماندگار گرامی داشته شود.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده دندانپزشکی با قدردانی از مشارکت اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در اجرای این برنامه گفت: حضور و همراهی خانواده بزرگ دانشکده دندانپزشکی در چنین فعالیتهایی نشاندهنده توجه جامعه دانشگاهی به مسوولیتهای اجتماعی و ارزشهای انسانی است و میتواند زمینهساز گسترش فرهنگ احترام به طبیعت در میان نسل جوان باشد.
این برنامه در فضایی صمیمی و با استقبال شرکت کنندگان برگزار شد و طی آن بخشی از محوطه دانشکده با گونههای متنوع زینتی و فضای سبز جدید آراسته شد./ف.حسینی مجد
پایان خبر
نظر دهید