مراحل پذیرش و درمان بیماران بخش  پروتز متحرک

 

مراجعه کننده محترم، لطفاً جهت تسهیل در امور درمان خود به موارد زیر کاملاً توجه نمائید.
۱- مراجعه مستقیم بیمار به بخش

2- پذیرش بیمار و ثبت مشحصات آن در HIS

3- معاینه توسط اساتید و تفکیک بیماران مختلف و ثبت شماره تلفن آنها جهت اطلاع دادن به بیماران جهت مراجعه مجدد

4- انتخاب دانشجوی مناسب جهت بیمار در صورت آماده بودن شرایط فکی بیمار

5- آگاه ساختن بیمار از نظر هزینه و تعداد جلسات مورد نیاز و نحوه انجام کار

6- ثبت کد درمان در سیستم HIS و ارجاع بیمار به صندوق حسابداری جهت پرداخت هزینه درمان قبل از شروع درمان

7- مراجعه به بخش و تحویل قبض به مسئول داخلی بخش (یک نسخه از قبض مربوط به بیمار می  باشد)

8- شروع درمان توسط دانشجو (۲۰-۱۸ جلسه برای هر بیمار)

9- آموزش کلی به بیماران پس از اتمام کار و ارائه بروشورهای آموزشی به آنان

10- پیگیری مشکلات بیماران پس از اتمام کار

 

مراحل پذیرش و درمان بیماران بخش  پروتز ثابت

 

مراجعه کننده محترم لطفا جهت تسهیل در امور درمان خود  به موارد زیر کاملا توجه نمایید.

1- مراجعه اولیه بیمار به بخش و تعیین نوبت معاینه

2- تعیین تخصصی یا عمومی بودن بیماران

3- پذیرش بیماران و ثبت مشخصات آنان در سامانه HIS

4- معاینه بیماران توسط اساتید بخش در بخش عمومی و معاینه در بخش تخصصی توسط دستیاران و اساتید

5- ارجاع بیماران به رادیولوژی ( در صورت نیاز به رادیوگرافی(

6- معاینه مجدد بیماران مطابق با عکس و تعیین نوع درمان توسط اساتید مربوطه

7- تعیین نوبت انجام درمان براساس نیاز دانشجو و دستیاران

8- ثبت مشخصات بیمار و کد درمان در سامانه HIS و ارجاع بیمار به صندوق حسابداری

9- شروع روند درمان و ارائه در طی جلسات بعد

خدمات ارائه شده در بخش پروتز ثابت عمومی شامل موراد زیر می باشد

             1- روکش تک واحدی             

             2- بریج سه واحدی

درمان بیماران در بخش پروتز ثابت تخصصی شامل :

                  1- بریج تخصصی دندانهای جلو و عقب ،

                  2- روکش تخصصی دندان ،

                  3- گذاشتن پست فلزی دندان های جلو و عقب

                  4- ساختن نایت گارد – مریلند ، ایمپلنت ، پارسیل آکریلی – پارسیل کروم کبالت ، دست دندان کامل ،اسپون دنچر فک ، ری بیس – آبچوراتور جراحی

 

((خواهشمند است در مراجعه اول هزینه درمان خود را سوال نموده تا هنگام مراجعه با مشکل پرداخت هزینه روبرو نشوید و درمان شما در روز مقرر لغو نشود.))