• 1401/11/26
  • - تعداد بازدید: 287
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

پیام تبریک سرپرست دانشکده دندانپزشکی به مناسبت فرارسیدن عید مبعث

پیام تبریک سرپرست دانشکده دندانپزشکی به مناسبت فرارسیدن عید مبعث

سرپرست دانشکده دندانپزشکی فرا رسیدن عید مبعث را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دکتر "فاطمه لوایی مشهدی" سرپرست دانشکده در پیامی فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت. پیام ایشان بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم


" اقراء باسم ربک الذی خلق... " بخوان، به نام پروردگارت، پروردگاری که تو و همه انسان‌ها را خلق کرد، بخوان و او را به بزرگی یاد کن، کسی که به تو خواندن را آموخت.

بیست و هفتم رجب سالروز بعثت فخر کائنات، آخرین پیام آور خدا و پیغمبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) است. در حقیقت بعثت پیامبر، روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی و جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

بعثت نبی مکرم اسلام (ص)نمایانگر مسیری شد تا غبار شرک، تبعیض، فساد، بی عدالتی، نفاق و دروغ از چهره بشریت پاک شده و آنها را به سوی توحید، عدالت، کرامت و آزادگی هدایت سازد .

دل نورانی محمد(ص) تجلی گاه نام و کلام خدای یگانه شد و روز بلندای بانگ توحید در همه گیتی ،به گوش ها رسید و به واسطه وجود مبارکش ،نعمت های بی دریغ الهی بر بشریت ارزانی شد.

اینجانب فرا رسیدن این عید سعید و روز فرخنده را به، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده دندانپزشکی تبریک می گویم و از درگاه خداوند منان برای همگان سلامتی و موفقیت روزافزون را مسألت می نمایم. /ف. حسینی مجد

 

پایان خبر

 

  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 74440
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید