• 1402/01/30
  • - تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

پیام تبریک رئیس دانشکده دندانپزشکی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک رئیس دانشکده دندانپزشکی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

رئیس دانشکده دندانپزشکی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دکتر "فاطمه لوایی مشهدی" رئیس دانشکده در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. پیام ایشان بدین شرح است :

به نام خدا

عید صیام آمد و ماه صیام رفت / لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد / گرد غم گناه ز جان عوام رفت

رمضان، زیباترین جلوه ارتباط انسان با معبود باری تعالی و نمود روشنی از گشایش درهای رحمت به روی مومنان است و بی شک آنان که برکت رمضان را به دل و جان فراخواندند، اکنون با قلبی آکنده از ایمان و باور، عید فطر را به سرور می نشینند.

ماه رمضان، ماه توبه و تطهیر جان به پایان رسید و شمیم روح نواز عید سعید فطر، عید بندگی و بالندگی، در مشام جان ها پیچید. ماهی که ، موعد ارزشمندی از گشایش در رحمت خداوندگار مهربان عالم بود تا معصیت ها رنگ بخشش گیرد و با ره توشه ای از مغفرت، عید سعید فطر را جشن بگیریم.

ایزد منان را سپاس می‌گوییم که در این ماه بار دیگر به ما توفیق عبادت و بندگی‌اش را عطا فرمود و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه مهمانی خدا با یاری از درگاه پر مهرش به آرامش دست یابیم.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان روزه‌دار در این ماه مبارک،پیشاپیش حلول هلال ماه شوال و فرا رسیدن عید بزرگ سعید فطر را به مسلمانان جهان، دانشگاهیان محترم به ویژه اساتید فرهیخته، دانشجویان و کارکنان گرامی دانشکده دندانپزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی ، سعادت و توفیق روزافزون مسألت می‌نمایم./ ف. حسینی مجد

 

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 77173
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید