• 1400/02/06
  • - تعداد بازدید: 769
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

ویژه برنامه های مجازی ماه مبارک رمضان در دانشکده دندانپزشکی

ویژه برنامه های مجازی ماه مبارک رمضان در دانشکده دندانپزشکی

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده دندانپزشکی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه های مجازی مرتبط با قران را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده، دکتر "مصطفی رضایی"، با اعلام این خبر افزود: این مجموعه برنامه ها دستمایه خوبی برای ماه مبارک رمضان است چرا که بنا برحدیثی از امام محمد باقر(ع) هرچیزی بهاری دارد و بهار قران، رمضان است.
دکتر رضایی ادامه داد: حفظ جان انسان مسئله مهمی است که در روایات نیز به آن اشاره شده است، در حال حاضر کرونا در کشور ریشه دوانده است و طبیعتاً عموم فعالیت‌های حضوری معنوی تعطیل است اما این به معنای آن نیست که این سلسله برنامه‌ها در قالب دیگر یعنی فضای مجازی برقرار نباشد، بر همین اساس معاونت فرهنگی دانشکده بسیاری از فعالیت‌های قرآنی خود را در قالب برگزاری پویش‌ها و مسابقات در بستر فضای مجازی تداوم می‌بخشد.
دکتر رضایی با بیان اینکه تفسیر و شرح نکات یک آیه منتخب از قرآن رویکردی در راستای عجین شدن هرچه بیشتر آحاد مردم با کلام‌الله مجید است، افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره تاکید بر این مهم داشتند که قرآن باید وارد زندگی افراد شود؛ با توجه به تاکید معظم‌له، اجرای برنامه تفسیر و شرح نکات آیات منتخب از قرآن در ایام ماه مبارک رمضان، فرصتی برای آشنایی با مضامین قرآنی تلقی می‌شود. ازدیگربرنامه ها، ارائه احکام شرعی توسط امام جماعت دانشکده می باشد که به صورت کلیپهای متنوع در فضای مجازی جهت اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشکده ارسال می گردد.
دکتر ارغوان بهبهانی راد_ مسوول روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی
  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 40415
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید