• 1399/02/15
  • - تعداد بازدید: 801
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه ارزیابی و هم اندیشی درخصوص آموزش های مجازی دانشکده دندانپزشکی

جلسه ارزیابی و هم اندیشی درخصوص آموزش های مجازی دانشکده دندانپزشکی

جلسه شورای آموزشی دانشکده دندانپزشکی، به منظور ارایه گزارش عملکرد کلاس های آموزشی مجازی برگزار شده و هم اندیشی جهت ارتقای کیفیت این آموزش ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، این جلسه با حضور سرپرست معاونت آموزشی دانشکده، مدیران و معاونین آموزشی گروه ها و رابطین EDO در سالن سمعی_ بصری با حفظ فاصله اجتماعی در تاریخ 15/2/99 برگزار گردید.

سرپرست معاونت آموزشی در ابتدا گزارشی از نحوه عملکرد اعضای هیات علمی دانشکده در خصوص تدریس مجازی دروس ارایه نمود و گفت: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی و ارایه راهکار ها ی مفید و کاربردی در زمینه مجازی سازی آموزش هاست، تا با یاری خداوند و همکاری اعضای هیات علمی بتوانیم نواقص موجود را برطرف نموده و گام مهمی در ارتقای آموزش مجازی دانشجویان و دستیاران تخصصی برداریم.

دکتر "مریم مردانی" در ادامه گفت: با توجه به اینکه فرایند مجازی سازی آموزش ها برای اولین بار در سطح کشور در حال انجام است، امیدواریم با هم فکری و اشتراک گذاری تجارب موفق اساتید بتوانیم کیفیت آموزشی دروس مجازی را بیش از پیش بهبود ببخشیم. او در ادامه به تشریح آخرین آیین نامه های ارسالی از معاونت آموزشی دانشگاه پرداخت و به مشکلات و ابهامات مطرح شده اساتید در زمینه مجازی سازی پاسخ داد.

در پایان دکتر مردانی از تلاش های همه اعضای هیات علمی دانشکده در خصوص تداوم آموزش مجازی دانشجویان و دستیاران تخصصی در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا قدردانی نمود.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 23731
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید