• 1402/11/09
  • - تعداد بازدید: 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط با نسل جدید در دانشکده دندانپزشکی

کارگاه آموزشی ارتباط با نسل جدید به همت دفتر فرهنگسرای نهاد رهبری دانشکده و با حضور جمعی از اساتید و کارکنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، کارشناس فرهنگسرای نهاد رهبری دانشکده گفت: کارگاه آموزشی ارتباط با نسل جدید ویژه اساتید و کارکنان دانشکده دندانپزشکی  با تدریس حاج آقا "حسین دستیاران " امام جماعت دانشکده در دو دوره برگزار شد.  

" لیلا نامجو " اظهار داشت: در این کارگاه به تربیت عاطفی و مهمترین چالش های جوانان و دانشجویان و نیازهای این نسل پرداخته شد.

امام جماعت دانشکده، ضمن اشاره به موانع ارتباطی در نسل جوان بیان کرد: از آنجا که دوران جوانی از حساس ترین مقاطع زندگی هر فردی محسوب می‌شود، یکی از آموزه های مهم در یک خانواده پایدار, ارتباط اجتماعی موثر است.

او به نحوه برقراری ارتباطات اجتماعی سالم و کارآمد تأکید کرد و گفت : بخش زیادی از مشکلات نسل جدید به ویژه در مقطع زناشویی، به دلیل عدم آموزش صحیح و کم تجربگی آنها در ارتباطات اجتماعی و نداشتن مهارت در ایجاد رابطه سالم و کارآمد است که در همین راستا آموزش مهارت های اجتماعی می تواند زمینه ساز زندگی رضایتمندی در این نسل شود.

او افزود: خانواده ها باید ضمن پرهیز از عنوان کردن مسائلی همچون تحقیر، سرزنش، بازجویی، قضاوت های عجولانه و بی توجهی که از موانع ارتباطی با جوانان است و پیامدهای جبران ناپذیری در پی دارد، به ایجاد صمیمت با نسل جوان و ارتقای مهارت و شیوه‌های ارتباط با آنان مبادرت ورزند.

 در پایان این کارگاه حاضرین در یک فضای تعامل و پرسش و پاسخ، به بحث و تبادل نظر پرداختند./ ف. حسینی مجد

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار دانشکده
  • کد خبری : 93882
کلیدواژه