• 1402/10/20
  • - تعداد بازدید: 106
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

برگزاری نمایشگاه عرضه آثار هنری و صنایع دستی بانوان در دانشکده دندانپزشکی

به مناسبت هفته گرامیداشت روز زن ، نمایشگاه عرضه آثار هنری و صنایع دستی بانوان ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده اظهار داشت:

نمایشگاه عرضه آثار هنری و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و شورای رفاهی، فرهنگی و ورزشی کارکنان دانشکده، با هدف نمایش فعالیت های هنری بانوان و به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن، ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

دکتر " راضیه زارع"  افزود: در این نمایشگاه که با استقبال عموم رو به رو شد، آثار هنری با تکنیک‌های مختلف در زمینه نقاشی، منبت، چرم دوزی، عروسک بافی، گلیم بافی، تابلو فرش، قلاب بافی، ابریشم دوزی و مهره بافی به نمایش گذاشته شد.

دکتر "غلامرضا قاضی پور "معاون پشتیبانی دانشکده نیز ضمن استقبال و بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: آفرینش های هنری به ویژه در بانوان، باعث ایجاد تقویت روحیه امید و انگیزه برای استفاده خلاقانه از توانمندی، دانش و هنر می گردد و با زنده نگهداشتن هنر و فرهنگ ایرانی سبب رونق اقتصاد خانواده و ایجاد استقلال مالی و اشتغال برای بانوان می شود. / ف. حسینی مجد

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار دانشکده
  • کد خبری : 92888
کلیدواژه