• 1402/11/04
  • - تعداد بازدید: 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

برگزاری سه شنبه مهدوی در دانشکده دندانپزشکی شیراز

سه شنبه مهدوی با رنگ و بوی میلاد امام علی (ع) در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر "راضیه زارع "معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده با اعلام این خبر گفت:

سه شنبه مهدوی این هفته با رنگ و بوی میلاد باسعادت امام علی (ع) با حضور کارکنان و دانشجویان در نمازخانه دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

او ضمن تبریک سالروز میلاد  امام علی (ع) و روز پدر و فضایل و سیرت این امام همام اظهار داشت: بزرگترین نعمت الهی در هر عصر و زمان، وجود حجت خداوند است که به بیان حضرت امیرالمؤمنین(ع)، زمین خالی از وجود او نخواهد بود و تمام انبیای الهی، ادیان و کتب آسمانی نوید آمدن موعود و منجی آخرالزمان را داده اند.

 در ادامه حاج آقا "سید حسین دستیاران" امام جماعت دانشکده، سخنانی در زمینه معیارهای شناسایی مهدی موعود(عج) و تمایز آن از مدعیان دروغین و با بیان این که در قرون نخستین اسلام ، به نام کسانی برخورد می‌کنیم که با گذاردن نام مهدی موعود بر خود و یا منسوب شدن به این عنوان از سوی دیگران ، داعیه‌های دروغین بزرگی داشتند اضافه کرد: در روایات و کتب، راه هایی جهت شناخت حضرت مهدی (عج) در زمان ظهور ذکر گردیده که می توان از طریق آن، ادعاهای مدعیان دروغین را شناسایی نمود.

او همچنین در خصوص ضرورت شناخت مدعیان دروغین، زمینه ها و عوامل پدیده ادعای دروغین مهدویت و شایع ترین و مهم ترین انگیزه ادعاى مهدویت تاکید کرد و افزود: با توجه به این که هر امر مهمی به نسبت اهمیتش، در معرض خطرها و آسیب هایی است، وظیفه همه ما این است که در راه شناخت واقعی امام زمان (عج) ، ویژگی های او و مقوله ظهور ایشان مطالعه کرده و گام برداریم ./ ف. حسینی مجد 

 

پایان خبر  

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار دانشکده
  • کد خبری : 93635
کلیدواژه