• 1403/07/18
  • - تعداد بازدید: 107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

برگزاری جلسه کمیته مدیریت دانش در دانشکده دندانپزشکی

 جلسه کمیته مدیریت دانش در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون پشتیبانی دانشکده بیان کرد: با توجه به اهمیت انتقال و ثبت دانش و تجربه کارکنان و کارشناسان در حوزه های اجرایی جلسه کمیته مدیریت دانش با حضور دکتر علی پوست فروش فرد کارشناس شورای راهبردی دانشگاه و کارشناسان کمیته مدیریت دانش دانشکده در دفتر معاونت پشتیبانی برگزار شد.

دکتر پوست فروش فرد با ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشبرد و ارتقای اهداف کمیته و جذب مشارکت کارکنان و دانشجویان بیان کرد: تجارب و مهارت‌های کارکنان یکی از دارایی‌های ارزشمند دانشکده است که مانند سایر دارایی‌ها، باید مدیریت شود.

برگزاری جلسه کمیته مدیریت دانش در دانشکده دندانپزشکی

او در ادامه به ارائه نظرات خود در زمینه همکاری با کمیته مدیریت دانش دانشکده به عنوان مشاور پرداخت و گفت: باید از ظرفیت های کاربردی کارکنان و دانشجویان دانشکده و نظرات و پیشنهادهای سازنده آنان در راه پیشرفت و ساماندهی در این مجموعه سود برد.

 دکتر "غلامرضا قاضی پور" نیز با تأکید بر لزوم ایجاد زمینه مشارکت فعال همکاران افزود: از اهداف این جلسه می توان به بررسی و تحلیل مسائل، چالش‌های استقرار مدیریت دانش و نظام پیشنهادها و همچنین رفع موانع کاری و تسهیلگری مطلوب در جهت افزایش انگیزه کارکنان اشاره کرد.

او اضافه کرد: دراین جلسه به مباحثی همچون راهکارهای افزایش انگیزه کارکنان در راستای اهداف کمیته، تسهیل فرایند دریافت پیشنهاد از دانشجویان جهت بهبود سازمان، فرایند استخراج دانش از طریق دانش های ثبت شده در سامانه ایده ها و تأثیر دانش ها و ثبت آنها به عنوان طرح اجرایی بحث و بررسی شد./ف.حسینی مجد

 پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار دانشکده
  • کد خبری : 110164
کلیدواژه