• 1402/11/23
  • - تعداد بازدید: 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

برگزاری جلسه هم اندیشی با مسئولان کمیته های استعداد درخشان دانشکده های علوم پزشکی و اقماری شیراز

 جلسه هم اندیشی با مسئولان کمیته های استعداد درخشان دانشکده های علوم پزشکی و اقماری شیراز در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مسئول کمیته استعدادها و عملکردهای درخشان دانشکده بیان کرد: 

این جلسه صبح امروز 23 بهمن 1402 با حضور مسئولان کمیته های استعداد درخشان دانشکده های علوم پزشکی و دانشکده های اقماری شیراز با هدف هم اندیشی میان مسئولان این واحدها در جهت بهبود خدمات رسانی به دانشجویان واجد شرایط و عضو دفتر استعدادهای درخشان در سالن سمعی بصری دانشکده دندانپزشکی برگزار شد. 

دکتر " علی دهقانی ناژوانی" در ادامه گفت: با همکاری کمیته استعدادها و عملکردهای درخشان دانشکده و با همکاری دکتر "احمد غلامی" سرپرست دفتر استعدادها و عملکردهای درخشان دانشگاه طرح کارت عضویت استعدادهای درخشان دانشجویی که در کارگروه ها تهیه شده بود، در این جلسه به تمامی مسئولان و رابط های دانشجویی کمیته ارائه شد.

او اضافه کرد: در این جلسه مسئولان استعدادهای درخشان سایر دانشکده ها ایده ها و نظرات خود را در خصوص نحوه رتبه بندی و امتیازدهی، جدا شدن امتیازهای دانشکده های اقماری و در صورت لزوم امتیاز تولید ثروت در این راستا مطرح کردند و مقرر شد تا پس از تصمیم گیری با ارائه نقطه نظرات به چارچوب نهایی دست یابیم.

در پایان جلسه نمایندگان دانشجویی هر دانشکده به بیان پیشنهادها، مشکلات و چالش های پیش رو پرداختند و راه حل مناسبی از سوی مسئولان ارائه شد. / ف. حسینی مجد

 

پایان خبر    

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار دانشکده
  • کد خبری : 94792
کلیدواژه