• 1401/12/23
  • - تعداد بازدید: 332
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

برگزاری جلسه بازنگری برنامه استراتژیک دانشکده دندانپزشکی از دیدگاه مسئولین و اساتید صاحب نظر

برگزاری جلسه بازنگری برنامه استراتژیک دانشکده دندانپزشکی از دیدگاه مسئولین و اساتید صاحب نظر

جلسه بازنگری برنامه استراتژیک دانشکده دندانپزشکی با حضور مسئولین و اساتید صاحب نظر دانشکده دندانپزشکی در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ، دکتر "مریم السادات توانگر" مسئول دفترEDO بیان کرد: در ادامه سلسه جلسات بازنگری و تدوین چشم انداز و برنامه استراتژیک دانشکده دندانپزکی شیراز ، کارشناسان حوزه های مختلف ستادی و درمانی از ابتدای سال 1401 برگزار گردیده بود ، جلسه ای نیز در همین راستا با محوریت استخراج نقاط قوت و ضعف و بررسی فرصت ها و تهدید ها و تشریح اهداف برنامه استراتژیک با حضور جمعی از اساتید صاحب نظر و مسئولان دانشکده برگزار گردید.
 

دکتر توانگر با اعلام این خبر افزود: در این جلسه مقدمه ای مبنی بر ضرورت و اهمیت تدوین برنامه استراتژیک ،رسالت و اهداف دانشکده ،سنجه ها و معیارهای الزامی و ترجیحی مصوب وزارتی در این حوزه ارائه شد . در این جلسه مقرر شد پس از بررسی و جمع بندی نقطه نظرات صاحب نظران و دیگر گروه های هدف در جلسات آینده، نسبت به تدوین برنامه استراتژیک و چشم انداز 5 ساله آتی دانشکده اقدام گردد./ ف. حسینی مجد 

 
  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 75717
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید