• 1399/03/27
  • - تعداد بازدید: 1420
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین دفاع مجازی پایان نامه مقطع دکتری عمومی در دانشکده دندانپزشکی

برگزاری اولین دفاع مجازی پایان نامه مقطع دکتری عمومی در دانشکده دندانپزشکی

معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی از برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه دانشجویی بصورت مجازی در زمان شیوع کرونا در این دانشکده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، دکتر "آزاده اندیشه تدبیر" با اشاره به استمرار فعالیت های پژوهشی در دانشکده از آغاز شیوع بیماری کرونا، گفت: در این دوران به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کووید 19 تمامی جلسات معاونت پژوهشی و کمیته اخلاق بصورت مجازی برگزار گردید، تا در پیشبرد طرح های تحقیقاتی وقفه ای ایجاد نگردد.

دکتر اندیشه تدبیر افزود: جلسه دفاع از پایان نامه دانشجو "اعظم مباشری"، با حضور نماینده معاونت پژوهشی دانشکده، اساتید راهنما و مشاور و داوران بصورت آنلاین برگزار شد. ابتدا ارایه دانشجو در فضای مجازی به استماع اساتید و داوران رسید و پس از ارایه نقطه نظرات داوران و تبادل نظر با اساتید حاضر، پایان نامه با درجه بسیار خوب مورد پذیرش قرار گرفت.

 
دکتر اندیشه تدبیر در پایان افزود: امکانات و زیرساخت های مناسب جهت برگزاری جلسات مجازی دفاع از پایان نامه ها و پروپوزال ها فراهم شده است و گروه های آموزشی می توانند از طریق ارایه درخواست به معاونت پژوهشی اقدام به برگزاری جلسات مجازی نمایند.
  • گروه خبری :
  • کد خبری : 25318
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید