• 1402/08/07
  • - تعداد بازدید: 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

برگزاری آیین حسن استقبال از دستیاران دندانپزشکی جدید الورود سال تحصیلی ۱۴۰۲

آیین حسن استقبال از دستیاران دندانپزشکی جدید الورود سال تحصیلی ۱۴۰۲ در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشکده دندانپزشکی بیان کرد:

این آیین با حضور دکتر "علیرضا عدل " معاون پژوهشی و سرپرست آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی، "زهره بردبار" و "آرزو حبیب زاده" کارشناسان دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با هدف شناخت و ارتباط بیشتر دستیاران آموزشی با مسئولان دانشکده برگزار شد و مهم ترین موضوعات امور دستیاران در حوزه های آموزشی، پژوهشی، درمانی و پشتیبانی با هدف تسهیل فعالیت های جاری آنان تبیین شد.

 
دکتر" فاطمه لوایی مشهدی" ضمن آرزوی توفیق برای دستیاران تخصصی جدید ابراز امیدواری کرد که با همراهی اعضای هیئت علمی دانشکده، دستیاران می توانند دوران تحصیلی پرثمر و درخشانی پیش رو داشته باشند.

در ادامه، این آیین دکتر" علیرضا عدل" با تبریک و خیر مقدم به دستیاران جدیدالورود، به بیان نکاتی پیرامون ضرورت پژوهش در رشته دندانپزشکی، ثبت عنوان، نگارش و شرایط دفاع از پایان نامه، دریافت کد اخلاق، مراحل پیشرفت کار و ضرورت هماهنگی با معاونت پژوهشی دانشکده پرداخت. 

او در خصوص آزمون ارتقاء سالانه و زمان برگزاری آن نیز گفت: آزمون ارتقاء سالانه دستیاران با هماهنگی دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دو مرحله به صورت متمرکز و یکپارچه در تاریخ و زمان معین در تمامی دانشکده های دندانپزشکی کشور،توسط سازمان سنجش برگزار می شود.
 
 
 
 
در ادامه این آیین، دستیاران پس از معرفی خود، به مطرح کردن پرسش هایی پیرامون امور پژوهشی، آموزشی و حضور و غیاب پرداختند که توسط سرپرست آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی و کارشناسان مربوطه با دقت نظر پاسخ داده شد./ف.حسینی مجد
 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار دانشکده
  • کد خبری : 93546
کلیدواژه