• 1399/04/03
  • - تعداد بازدید: 683
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده دندانپزشکی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده دندانپزشکی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده دندانپزشکی شیراز با اشاره به جایگاه علم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اظهار کرد: در مجموعه دانشگاه، کرونا مانعی برای پیشرفت و آموزش نیست.
 
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این آئین که امروز در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد، با ابراز خرسندی در جمع اساتید بزرگ حوزه دندانپزشکی استان، از تلاش های دکتر «معمارپور» در مدت تصدی مسوولیت ریاست دانشکده دندانپزشکی قدردانی کرد.

او اساتید دندانپزشکی را ستون های علم و ادب دندانپزشکی استان خواند که باعث درخشش حوزه دندانپزشکی شیراز در کشور شده اند

 
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پاندمی کروناویروس در دنیا مواجهه حوزه سلامت با این بیماری را چالشی خواند که مسوولیتی بزرگ را ایجاد کرده است و باید با ایستادگی از آن گذر کرد.

دکتر لطفی سلامت یکایک دانشجویان و اساتید را وظیفه مسوولان دانشگاه خواند که در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار می گیرد و ادامه داد: با توجه به شرایط خاص حوزه دندانپزشکی که به شکل مجازی به تنهایی قابل انجام نیست و علاوه بر آموزش، با حضور بر بالین و در کنار اساتید معنا می یابد، تلاش شده تا ضمن تقویت زیرساخت های مجازی، رعایت پروتکل ها نیز در اولویت قرار گیرد، چرا که کرونا نباید مانعی برای پیشرفت و آموزش باشد.

 
 

دکتر «مهتاب معمارپور» نیز در این آئین ضمن تبریک به سرپرست جدید دانشکده، با قدردانی از رئیس و مسوولان دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی برای مشارکت در پیشبرد اهداف تعیین شده، گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره تصدی خود در این مسوولیت ارائه کرد.

دکتر «هومان خورشیدی» سرپرست دانشکده دندانپزشکی نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده بتوان در مسیر ارتقای جایگاه دندانپزشکی حرکت کرد.

او با اشاره به شرایط پیش آمده در اثر همه گیری کروناویروس و در معرض خطر بودن گروه دندانپزشکان، گفت: لازم است به نحوی برنامه ریزی شود که آموزش ها با رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم یابد.

در پایان این مراسم، حکم سرپرستی دکتر «هومان خورشیدی» و لوح تقدیر دکتر «معمارپور» به پاس خدمت در مسوولیت ریاست این دانشکده، از سوی دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه قرائت شد.

 
 
 
این آیین با حضور دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه، دکتر «محمدرضا روانبد» مشاور معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر «سید روح الله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، اساتید پیشکسوت دانشکده، اعضای هیات رئیسه دانشکده، معاونان و مدیران گروه های آموزشی در سالن شهید عابدی این دانشکده و با حفظ فاصله فیزیکی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در زمینه پیشگیری از بیماری کووید 19 برگزار شد 
  • گروه خبری :
  • کد خبری : 25613
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید