• 1401/11/26
  • - تعداد بازدید: 643
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

برگزاری آیین تکریم ،تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید در دانشکده دندانپزشکی

برگزاری آیین تکریم ،تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید در دانشکده دندانپزشکی

آیین تکریم و تودیع رئیس پیشین و معارفه سرپرست جدید دانشکده دندانپزشکی با حضور دکتر "محسن رازقی" معاون آموزشی و دکتر "عبدالحسین فرحبخش" مشاور معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سالن شهید عابدی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

   
 
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر محسن رازقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با تقدیر از تلاش های دکتر «هومان خورشیدی» رییس پیشین دانشکده دندانپزشکی، حکم انتصاب دکتر «فاطمه لوایی مشهدی» به عنوان سرپرست جدید دانشکده دندانپزشکی را به او ابلاغ کرد. دکتر "رازقی " با تاکید بر اینکه این نشست با هدف تکریم و معارفه روسای پیشین و کنونی و همچنین پاسداشت تلاش های آنان برگزار گردید، عنوان کرد: در این آیین، با اهدای سپاسنامه از کوشش­های دکتر «خورشیدی» رئیس پیشین دانشکده تقدیر شد.
دکتر " خورشیدی" رئیس پیشین دانشکده نیز در این آیین، با تقدیر از همکاری و تلاش کارکنان این دانشکده گفت: در طول مدت مسوولیت دانشکده دندانپزشکی، با شیوع بیماری کووید 19 مواجه بودیم که این موضوع بار کاری دو چندان و همکاری تمام کارکنان این مجموعه برای ارائه بهتر خدمات به مردم را به همراه داشت. سپس دکتر لوایی بیان اینکه چند سال اخیر یکی از پرچالش ترین دوران آموزشی و مدیریتی بوده که با یاری خداوند و تلاش همگانی به سلامت طی شد گفت : توسعه اقدامات، نیازمند تجربه و مشورت است ، امید است با استفاده از نقطه نظرات و تجربیات ارزنده اساتید و همکا کارکنان بتوان در ارتقا و توانمند تر نمودن دانشکده گامهایی موثر برداشت .
در ادامه این آیین دکتر رازقی، دکتر فرحبخش ،دکتر لوایی و دکتر خورشیدی به همراه معاونین و چند نفر از اساتید جهت افتتاح و بهره برداری از دستگاه ساکشن مرکزی به همراه فیلتر آمالگام در بخش ترمیمی حضور یافتند./ ف. حسینی مجد  
 
 پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 74474
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید