• 1399/07/20
  • - تعداد بازدید: 705
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

بازدید مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و رییس گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات دانشگاه از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی

بازدید مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و رییس گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات دانشگاه از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه و رییس گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات دانشگاه از بخش های مختلف کتابخانه دانشکده دندانپزشکی بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی ضمن اعلام این خبر گفت: پس از بازدید از بخش های مختلف کتابخانه دانشکده، جلسه ای به منظور بررسی توانمندی ها و نقاط قوت و ضعف کتابخانه با حضور دکتر "پیوند باستانی" مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه و دکتر "نیلوفر برهمند" رییس گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات دانشگاه با معاون پژوهشی دانشکده، مدیر کتابخانه و کتابداران تشکیل گردید.

 در ادامه، دکتر "آزاده اندیشه تدبیر" ضمن تقدیر از همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه با این واحد، از خدمات ارائه شده در کتابخانه اظهار رضایت نمود و دکتر باستانی نیز ضمن قدردانی از عملکرد خوب کتابخانه و تیم کتابداران و معاونت پزوهشی دانشکده ، پیشنهاد برگزاری وبینارهای تخصصی ویژه اساتید ، دستیاران تخصصی و دانشجویان در سطح ملی یا منطقه ای در کتابخانه را ارایه نمود و از آمادگی همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه در زمینه تبلیغات ، تولید محتوا و اجرای این وبینارها خبر داد. 

 در این جلسه. مدیر کتابخانه گزارشی از منابع موجود کتابخانه ارائه نمود و سپس به خدماتی مانند ارائه مشاوره اطلاعاتی، قفسه مهربانی، قفسه کتب امانی و alerting service اشاره نمود که در این کتابخانه راه اندازی گردیده و مورد استفاده و استقبال کاربران قرار گرفته است. "آفتاب قدیمی " در پایان به امکانات مورد نیاز مانند نصب دوربین در کتابخانه و مرکز اینترنت و انعقاد بیمه آتش سوزی کتابخانه بعنوان امکانات مورد نیاز و ضروری کتابخانه اشاره کرد.

دکتر ارغوان بهبهانی راد-مسئول روابط عمومی  
  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 30748
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید