• 1403/02/23
  • - تعداد بازدید: 171
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

بازدید دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور از دانشکده دندانپزشکی

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور از دانشکده دندانپزشکی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون آموزشی دانشکده بیان کرد: بازدید یک روزه ای توسط دکتر "رضا یزدانی‏‏" دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور انجام گرفت و مشکلات و چالش های مجموعه توسط او رسیدگی شد.

بازدید دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور از دانشکده دندانپزشکی

دکتر "مریم السادات توانگر"  اضافه کرد: ابتدا در نشستی با حضور اساتید پیشکسوت و اعضای هیأت رئیسه دانشکده، گزارشی توسط معاون آموزشی در خصوص پیشرفت ها، آمار و ارقام آموزشی، چالش ها و تمهیدات دانشکده دندانپزشکی ارائه شد و در ادامه دکتر "رضا یزدانی" از برخی بخش های درمانی، آزمایشگاه ها و کتابخانه دانشکده بازدید کرد و در جریان روند امور و ارائه خدمات قرار گرفت .

بازدید دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور از دانشکده دندانپزشکی

او گفت: در خلال بازدید دکتر یزدانی از هر بخشهای درمانی، اعضای هیأت علمی و دستیاران گروه های آموزشی، به ذکر برخی دغدغه های خود، نقاط قوت و ضعف آموزشی، فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز و مشکلات زیر ساختی پرداختند.

در ادامه نشستی با حضور دانشجویان و دستیاران دانشکده در سالن سمعی بصری دانشکده برگزار شد و دکتر یزدانی شنوای مشکلات و نیازمندی های صنفی و آموزشی آنان بود.

گفتنی است در پایان این بازدید، دکتر یزدانی با حضور در دو نشست شورای هم اندیشی با مشاورعالی رئیس دانشگاه و سپس مدیران گروه های آموزشی دانشکده دندانپزشکی به پیرامون مسائل، چالش ها و راه حل های موجود در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی پرداخت./ف. حسینی مجد

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار دانشکده
  • کد خبری : 101552
کلیدواژه