• 1399/06/25
  • - تعداد بازدید: 694
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده دندانپزشکی شیراز

اولین مدرسه مجازی پژوهشی دانشکده دندانپزشکی به کار خود پایان داد

اولین مدرسه مجازی پژوهشی دانشکده دندانپزشکی به کار خود پایان داد

 کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده دندانپزشکی، در راستای توانمندسازی دانشجویان دندانپزشکی سراسر کشور در حوزه پژوهش اولین مدرسه مجازی پژوهشی این دانشکده را در بحران کرونا برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده ضمن اعلام این خبر گفت: پس از شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های پژوهشی به صورت حضوری، کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده دندانپزشکی بر آن شد تا با برگزاری اولین مدرسه پژوهشی دانشکده به صورت مجازی (پنجمین مدرسه در دانشکده دندانپزشکی شیراز)، قدمی در جهت ارتقا دانش و مهارت دانشجویان دندانپزشکی سراسر کشور در زمینه های پژوهشی مختلف در دوران بحران کرونا برداشته باشد.

دکتر "زهرا امامی" افزود: این وبینارها  با بهره گیری از تدریس اساتید با تجربه و متخصص برگزار گردید و مباحث خلاقیت در پژوهش و تفکر پژوهش محور، آشنایی با موتورهای جستجوگر، انواع مطالعات، آموزش Endnote، آموزش پروپوزال نویسی (تئوری و عملی) و دندانپزشکی مبتنی بر شواهد  از جمله محورهای اصلی آموزشی این دوره بود. در این مدرسه پژوهشی که با شرکت بیش از 60 نفر از دانشجویان سراسر کشور برگزار شد، پروپوزال های شرکت کنندگان توسط اساتید مدرس دوره مورد داوری قرار گرفت و به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد. در خاتمه، گواهی شرکت در دوره نیز برای همه دانشجویان شرکت کننده صادر گردید.

 
دکتر بهبهانی راد- مسوول روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی
  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 29200
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید