• 1399/08/21
  • - تعداد بازدید: 335
  • زمان مطالعه : 10 دقیقه

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی - سال 1399

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی - سال 1399

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی - سال 1399

پذیرفته شده گرامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی - سال 1399 ، نحوه اقدام و زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز چهار شنبه مورخ 1399/8/21 لغایت سه شنبه مورخ 8/27/ 1399 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید.لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

- افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 اسکن تمام صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)

2 اسکن عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 اسکن رو و پشت کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4- اسکن کارت نظام پزشکی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

4 اسکن مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

- تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

- دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی آخرین وضعیت نظام وظیفه خود را از دفاتر پلیس + 10 دریافت و در سامانه بارگذاری نمایند.

تذکر مهم 1: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیل برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشد.

تذکر مهم 2: سربازان حین خدمت جهت انجام امور ترخیص از خدمت با به همراه داشتن اصل شناسنامه - گواهی خدمت از یگان خدمتی دو قطعه عکس برگ اعزام به خدمت به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 مراجعه نمایند .بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

5- اسکن فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

- جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی می‌توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir» قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»

- فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند.

6- اسکن گواهی اتمام یا معافیت از طرح دوره دکترای عمومی دندانپزشکی. (حجم فایل حداکثر 200)

- دانشجویانی که بلافاصله پس از اتمام مقطع عمومی در آزمون دستیاری پذیرفته شده اند نیاز به ارائه مدرک فوق ندارند و هنگام ثبت نام الکترونیکی به جای مدک فوق ، مجوز شرکت در آزمون را بارگذاری نمایند.

7- آخرین مدرک تحصیلی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع دکترای عمومی دندانپزشکی حداکثر تا تاریخ 1399/7/30 باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

8- موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (رئیس دستگاه یا معاونت توسعه مدیریت و منابع) و ارائه حکم ماموریت آموزشی یا حکم مرخصی بدون حقوق(حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)

با توجه به اینکه تحصیل در مقطع دستیاری تخصصی به صورت تمام وقت می باشد،مستخدمین دولت می بایست نسبت به ارائه موافقت نامه از محل کار در بدو ثبت نام و در ادامه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی اقدام نمایند.

نکته خیلی مهم:

مستخدمین دستگاههای اجرائی غیر از دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز و موسسات وابسته به وزارت بهدا شت در صورت پذیرفته شدن از سهمیه مناطق محروم می بایست حکم قطع رابطه استخدامی با سازمان متبوع خود را اسکن و بارگذاری نمایند.

9- فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

توجه : پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در سامانه ثبت نام الکترونیک نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام ، پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید.

10- فرم هیات مرکزی گزینش (از اینجا بگیرید)

کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست پس از پرینت فرم گزینش نسبت به تکمیل ، امضاء و بارگذاری آن (در صورت شاغل بودن حکم کارگزینی نیز اسکن بارگذاری شود.) در سامانه ثبت نام اقدام نمایند. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

همچنین فرم تکمیل شده می بایست به انضمام اسکن عکس پرسنلی به آدرس ایمیل گزینش دانشگاه به نشانیh_gozineshd@sums.ac.ir ارسال نمایید.در قسمت عنوان ایمیل ارسالی می بایست نام و نام خانوادگی و رشته قبولی درج گردد.

11- اسکن نتیجه آزمایش مربوط به تیتر آنتی بادی هپاتیت B (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

12- اسکن سند تعهد محضری و مدارک ضامنین(علاوه بر اسکن اصل سند تعهد محضری ،حکم کارگزینی ، صفحات شناسنامه و کارت ملی ضامنین نیز می بایست در این قسمت بارگذاری شود) ((حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

مدارک لازم جهت ارسال به مدیریت امور حقوقی دانشگاه

v اصل سند تعهد محضری

کلیه دستیاران پذیرفته شده ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری مطابق فرمت زیر بر اساس سهمیه قبولی می باشند.نحوه تنظیم سند در صفحه اول فایل PDF سند تعهد محضری موجود می باشد.(کلیک نمایید) .

باتوجه به اپیدمی بیماری کووید-19 و جهت جلوگیری از تردد پذیرفته شدگان به واحد های مختلف دانشگاه به استحضار می رساند جهت تنظیم و تایید سند تعهد محضری نیاز به مراجعه حضوری به مدیریت امور حقوقی دانشگاه نمی باشد لذاپس از تنظیم سند تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی شهر محل سکونت جهت تایید سند می بایست ضمن اسکن و بارگذاری سند تعهد محضری و مدارک ضامنین(کپی کارت ملی و شناسنامه به انضمام آخرین حکم کارگزینی ) به همراه رسید پستی مربوطه در سامانه ثبت نام الکترونیک ، اصل سند تعهد به انضمام مدارک ضامنین بلافاصله به مدیریت امور حقوقی دانشگاه به آدرس پستی: شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین، جنب سازمان هلال احمر ، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،طبقه دوم ، مدیریت امور حقوقی دانشگاه به کد پستی 7134814336 ارسال نمایید. لطفا بر روی پاکت پستی عبارت *سند تعهد محضری مربوط به ثبت نام دستیاری تخصصی دندانپزشکی سال 99*درج گردد.

الف : فرم سند تعهد محضری دستیاران پذیرفته شده از سهمیه آزاد (از اینجا بگیرید)

ب: فرم اخذ وثیقه ملکی از دستیاران پذیرفته شده از سهمیه آزاد فاقد ضامن (از اینجا بگیرید)

- دستیارانی که به دلیل نداشتن ضامن مایل به تنظیم سند تعهد محضری به صورت اخذ وثیقه ملکی می باشند می بایست به صورت حضوری به مدیریت حقوقی دانشگاه مراجعه نمایند.

ج: فرم وثیقه ملکی برای اخذ تعهد از دستیاران بهره مند از سهمیه ی مناطق محروم موضوع قانون برقراری عدا لت آموزشی (از اینجا بگیرید)

تذکر:پذیرفته شدکان سهمیه رزمندگان و ایثارگران وهمچنین مازاد استعداد های درخشان می بایست همچون پذیرفته شدگان سهمیه آزاد سند تعهد محضری تنظیم و به این دانشگاه ارائه نمایند.

نکات مهم:

نکته 1 : همانگونه که مستحضرید باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق سامانه آموزشی به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت مداوم سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید.

نکته 2 : عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به دبیر خانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌گردد.

نکته 3 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .

نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید

نکته 5 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.

نکته 6 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته 7 : با توجه به اینکه « دانشجویان پسر » مشمول نظام وظیفه می باشند ، می بایست پس از انجام ثبت نام و شروع به تحصیل نسبت به اخذ « معافیت تحصیلی » اقدام نمایند. نحوه اخذ معافیت تحصیلی و انجام مکاتبات مربوطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته 8 : پذیرفته شدگان محترم جهت اطلاع از فرآیند ثبت نام و اعلام مشکلات احتمالی یا سوال در زمینه ثبت نام الکترونیک و همچنین دریافت راهنمایی های لازم به منظور تنطیم سند تعهد محضری می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره تماس جهت دریافت راهنمای ثبت نام الکترونیک و رفع مشکل در ثبت نام (پیش شماره شیراز-071)

شماره تماس مدیریت امور حقوقی جهت در یافت راهنمای تنظیم سند تعهد محضری و جزییات بیشتر

شماره های 32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318 داخلی 211،213 و 214

شماره تلفن همراه 09105427827 سرکار خانم شریفی کارشناس تعهدات

شماره تماس معاونت آموزش تخصصی دانشکده دندانپزشکی: 32349336

نکته 15 : پذیرفته شدگان گرامی جهت دریافت اطلاعات مربوط به حوزه دانشجویی فرهنگی و آشنایی با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مدیریت های زیر مجموعه می توانید به وب سایت این معاونت به نشانی http://farhangi.sums.ac.ir مراجعه یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

ردیف

نام واحد

شمارتماس

1

اداره خوابگاه ها

خواهران07132122575

برادران 07132122467

متاهلین 07132122566

2

اداره رفاه

32305410-32122458

3

اداره تغذیه

07132122945

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبری : 82955
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید